Hovedsponsorer

Vores hovedsponsor, Team Blue, er rygraden i vores klub, og vi er stolte af at have dem som vores mest dedikerede partner. Team Blue er en virksomhed, der forstår vigtigheden af at investere i vores lokale samfund og sportsverdenen her i Skanderborg.

Med deres uvurderlige støtte og engagement har Team Blue gjort det muligt for os at opnå utallige triumfer og realisere vores visioner. Deres ekspertise og dedikation har hjulpet os med at forbedre faciliteterne, træne talenter og skabe uforglemmelige øjeblikke for vores medlemmer.

Vi er dybt taknemmelige over for Team Blue for deres vedvarende støtte og partnerskab. Sammen arbejder vi på at opnå nye mål og skabe en lysere fremtid for vores klub og det lokale samfund.