Indmeldelse i FC Skanderborg

Vi i FC Skanderborg er glade for at kunne byde dig velkommen til vores fodboldfamilie, hvor vi har mere end 1.000 dedikerede fodboldspillere. Hvis du nogensinde har overvejet at prøve kræfter med fodbold, så er der god plads til dig hos os! Du kan nemlig altid deltage i en prøvetræning for at afgøre, om fodbold og FC Skanderborg er den rette vej for dig.

Her er, hvordan du kommer i gang:

1. Kig under "Hold" på vores hjemmeside for at se vores brede udvalg af hold. Du kan enten kontakte en træner på den relevante årgang på forhånd eller blot møde op til en træningsaften. Uanset hvad du vælger, kan du forvente at blive mødt af et varmt velkomstmiljø hos os.

2. Hvis du beslutter dig for at blive medlem af FC Skanderborg, skal du blot følge linket nedenfor. Vælg den korrekte årgang og indtast dine oplysninger, herunder dit fulde navn, fødselsdato og kontaktoplysninger. Når dette er gjort, vil vores medlemsadministrator sørge for, at du bliver placeret på det rette stamhold inden for din årgang.

Vær opmærksom på, at DBU bruger U-navne til at betegne alle børne- og ungdomsårgange i stedet for fødselsår. For eksempel, for sæsonen august 2023 til juni 2024, bestemmes U-navnet ved at trække fødselsåret fra 2024. Således vil en spiller født i 2012 være U12 i denne sæson (2024 minus 2012).

Vi glæder os til at byde dig velkommen i FC Skanderborg og ser frem til at se dig på vores baner. For yderligere oplysninger om kontingentsatser for sæsonen 2023/2024, kan du trykke på dette link (bemærk de udvidede kontingenter for talentspillere).